Thursday 2 May 2013

Set untuk kesihatan dan minda kanak-kanak

Ok, nak cerita tentang set M iaitu set untuk kanak-kanak.... Semua ibu bapa menginginkan anak yang cerdik, pintar dan sihat kan??? Umi Rania pon sama..... Dah berazam tuk bg Rania ni bile dah cecah umo setahun nanti...

Tahu apa yang terkandung dalam set ni??
OMEGA GUARD + MEALSHAKE!!!

Jom lihat apa istimewanya kedua-dua produk ni untuk kanak-kanak

Omega Guard
~Minyak ikan terbak didunia yang mengandungi DHA dan EPA penting bagi menentang thrombosis, tekanan darah tinggi, melincirkan saluran darah dan berkemampuan untuk mencairkan darah sekaligus melancarkan peredaran darah dan melambatkan kepekatan darah. Membantu tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak selain sangat membantu perkembangan memori:

Mealshake
~Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Jika anak anda berumur 1 tahun dan ke atas, kedua-dua supplemen ini sesuai untuk kesihatan anak anda... Harga pasti berbaloi2... Ianya sangat murah berbanding dengan kecerdasan dan kesihatan anak anda yang tidak ternilai... SETUJU??

No comments:

Post a Comment