Wednesday 10 July 2013

Alfalfa & Vitamin E bantu kembalikan kehangatan malam pertama

Hangatkan kembali hubungan suami isteri dengan
Alfalfa & Vitamin E
Salam semua pembaca yang ceria....Hari ini saya ingin menyentuh tentang soal yang agak peribadi namun penting iaitu keintiman suami isteri.

Adalah menjadi fitrah setiap manusia hidup berpasang-pasangan, mendambakan kasih sayang dan melakukan hubungan kelamin dengan pasangan masing-masing.

Lazimnya, di awal perkahwinan, hubungan intim ini sesuatu yang sangat menyeronokkan. Namun begitu, lama kelamaan khususnya selepas melahirkan, keghairahan untuk bersama akan mula pudar.

Salah satu faktor yang menyumbang kepada permasalahan ini adalah disebabkan oleh keadaan faraj wanita yang sudah menjadi semakin “longgar”. Selain itu, masalah kekeringan sewaktu bersama juga boleh memutuskan mood untuk berintimasi.

Bagi ibu yang menyusukan pula, perubahan hormon dari sebelum ke selepas bersalin serta keletihan kerana menguruskan anak kecil dan rumahtangga kerap kali menjadi penyebab utama mengapa ajakan untuk bersama oleh si suami sering kali ditolak.

Namun awas wahai ibu-ibu sekalian, janganlah terlalu kerap berdolak dalih dengan ajakan suami kerana perkara ini boleh mengundang kepada masalah lain di kemudian hari termasuklah penceraian. Tambahan pula, tanggungjawab utama isteri adalah melayan kehendak suami selagi ianya tidak bertentangan dengan hukum dan ajaran Islam.

Justeru, sekiranya anda merasa kurang selesa atau kurang yakin untuk beraksi semula setelah melahirkan, pengambilan Alfalfa & Vitamin E yang terkandung di dalam Set Keintiman pasti boleh membantu.

Namun sebelum itu, mari kita lihat dulu bagaimana kedua-dua supplement ini dapat membantu anda dalam masalah intimasi ini:

Alfalfa

♚ Bertindak sebagai agen perapat (ala-ala kacip fatimah)
♚ Mengatasi masalah keputihan
♚ Mengatasi masalah kering ketika bersama
♚ Merawat dan memulihkan rahim selepas bersalin

Vitamin E

♚ Menurut kajian, Vitamin E mampu meningkatkan libido kaum wanita
♚ Mempunyai nama jolokan Vitamin Cinta kerana kemampuannya untuk memberi rangsangan seksual
♚ Membantu menstabilkan hormon prolaktin (hormon penyusuan) punca utama kedinginan selepas melahirkan

Kini, jom kita tengok pula apa kata mereka yang dah cuba ...

Testimonial 1: Lepas ambil alfalfa, suami puji kata ketat mengalahkan anak dara


Testimonial 2: Hasil Vitamin E Shaklee bakal lahir pada bulan 2 2012

Kredit: Being Mary

Inilah antara testimoni hot pengguna Alfalfa & Vitamin E. Ternyata kedua-dua vitamin ini memang WAJIB diamalkan oleh semua wanita yang telah mendirikan rumahtangga apatah lagi yang telah melahirkan agar keharmonian dan keintiman di antara pasangan suami isteri dapat dikekalkan.

Anda diluar sana yang mengalami masalah seperti di atas, jangan segan silu untuk menghubungi saya bagi mendapatkan Set Keintiman ini. Untuk membuat pesanan, saya boleh dihubungi melalui:

SMS: 013 9927742
Shaklee ID: 933442

Disclaimer
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases   
* Testimoni ini adalah daripada pengalaman pengguna sendiri dan hasil setiap pengguna mungkin berbeza. 

No comments:

Post a Comment