Monday 8 July 2013

Hangatkan kembali malam pertama..

Tajuk macam HOTttttt je kan? Tapi itulah yang penting dalam sebuah perhubungan suami isteri............

Dan bila sebut saja alfalfa, pasti ramai orang khususnya ibu menyusu yang mengaitkannya sebagai milk booster. Tapi tahukah anda bahawa alfalfa mempunyai fungsi dan kebaikan menjangkaui milk booster semata-mata?

Selain daripada dikenali sebagai RAJA SEGALA TUMBUHAN, alfalfa yang turut bertindak seperti kacip fatimah kepada kaum hawa mampu MENINGKATKAN kepuasan HUBUNGAN INTIM antaraPASANGAN SUAMI ISTERI. Tak percaya? Mari kita baca komen seorang pengguna (nama dirahsiakan) yang tidak sampai seminggu mengambil alfalfa dan telah pun merasai perbezaannya:




kredit: Being Mary
Sebagai seorang isteri, tentu saja anda akan merasa dihargai apabila diberi pujian khususnya sekiranya pujian tersebut datangnya dari suami sendiri. Oleh itu, kepada para isteri, bertindaklah segera dan jadikanlah alfalfa sebagai salah satu pengikat cinta bersama pasangan anda. Buat para suami pula, hadiahkanlah alfalfa ini kepada isteri tersayang demi rumahtangga yang lebih bahagia dan harmoni. Untuk kesan yang lebih uumpphh lagi, anda turut digalakkan untuk mengambil bersama dengan Vitamin E.

Untuk sebarang pertanyaan atau pesanan terhadap alfalfa atau mana-mana produk Shaklee yang lain, emailkan ke alamat  sharifah_rokiah@ymail.com, like page saya di Facebook atau SMS di talian 013 9927742. Konsultasi percuma selepas pembelian menanti pelanggan saya.

No comments:

Post a Comment