Sunday 15 September 2013

Dengan MEALSHAKE, bawak anak travel pon tak risau dah.

Salam semua...
Apa khabar hari ni? Harapnye semua sihat2 je ye.. Yang bekerja di pejabat atau di rumah, mulakan niat anda dengan ikhlas. Pastikan NIAT kita betul ye kalau nak buat apa2 kerja sekalipun.. Bak kata satu ayat ni.. 
NIAT itu umpama SURAT.. Silap tulis alamat, salah tempat laa sampainya... Faham kan? 
Maksudnya, klu kita niat buat baik, baik laa yang kita dpt... Kalau niat kita tu dah tak elok, buat mcm mana pon, semuanya bgantung pada niat yang mula2 td.. Renung2kan ye... ^^

Ok la... Hari ni rasa nak kongsi kegusaran mana2 ibubapa yang kadangkala mengalami masalah seperti ni.. Biasa kita dgr kalau bawak anak2 jalan jauh ni kan, anak2 cepat mudah demam, batuk , lemah2 kan...
 Kenapa ye jadi camtu? Slalu anak2 kecik ni antibodi dia lemah dan mudah berjangkit dengan penyakit2 diluar.. Kenapa antibodi lemah? 

Sebenarnya, sistem pertahanan badan (antibodi) kita terbentuk secara perlahan-lahan, selaras dengan peningkatan usia. Ia adalah cara semula jadi badan melawan kemasukan organisma asing termasuk bakteria, virus, fungi dan parasit daripada menyebabkan jangkitan atau masalah kesihatan.

Antibodi terbentuk daripada protein darah yang dihasilkan dalam tisu limfoid sebagai tindak balas terhadap kehadiran antigen (bahan asing) tertentu.

Antibodi ini akan sentiasa bergerak dalam plasma darah untuk menyerang antigen, sekali gus menjadikannya tidak berbahaya kepada badan.

Manusia akan mengalami masalah kesihatan apabila sistem pertahanan badan yang juga disebut imun tidak dapat melawan dan menghapuskan organisma asing yang masuk ke badan.


Bagi menguatkan antibodi / penambahan sistem imun saya syorkan MEALSHAKE.
Kenapa MEALSHAKE?
Anda boleh rujuk artikel saya sebelum ini berkenaan MEALSHAKE di SINI ye..

Lihat apa kata ibu muda ini tentang MEALSHAKE..

Daku sendiri juga merasai keberkesanan MEALSHAKE bila mula bagi Rania ni.. Selera makan dia bertambah.. Kalau ikutkan Rania ni mmg suka makan dari kecik.. Suap je sume, nganga je.. Tapi masuk ummur setahun, dia dah mula pilih2 nak makan apa.. Makan stakat 3,4 suap, mmg tutup mulut trus pastu.. Tapi dak try ltk mealshake dalam susu nya, hari tu makan Mee Rebus habis satu mangkuk!! Kalau susu plak,sebelum ni kalau bg 6 auns, dia akn tggalkan sikit .. Tak habis.. Tapi sekarang ni, mmg habis!

Sebab? Daku sendiri suka dgn bau MEALSHAKE ni. Macam AISKRIM VANILLA u!! Sape tak suke, angkat tangan! heee... Patut laa budak2 suke ye...

Lagi banyak testimoni MEALSHAKE di SINI..

Anda dluar sana ingin mencuba?
SMS Sha 013 9927742 sekarang!!
Atau Like FANPAGE kami utk dapatkan HARGA SUPER DUPER HEBAT hari ini juga!!

No comments:

Post a Comment